Home > Golftime golfvakanties > Klantenservice

Klantenservice


Wij proberen u voor, tijdens en na uw vakantie zo goed mogelijk hulp en ondersteuning te bieden. Wij hebben ruime kennis van onze golfbestemmingen en kunnen u uit eigen ervaring advies geven. U kunt ons altijd tijdens kantooruren bereiken op het telefoonnummer: 033-462 72 00. Uiteraard kunt u ook een e-mail sturen naar info@golftime.nl, waarna wij proberen u zo snel mogelijk een antwoord te sturen. Heeft u problemen die dringend een oplossing nodig hebben vlak voor of tijdens uw vakantie, dan kunt u ook het noodnummer bellen dat u ontvangt bij de reisbescheiden.

Ontevreden of klachten?
Uiteraard doet Golftime er alles aan om uw vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan echter gebeuren dat er zich tijdens uw vakantie iets voordoet waarover u niet tevreden bent. Zoals in de reisbescheiden van Golftime nadrukkelijk staat aangegeven, dient u hier op de volgende wijze melding van te doen:

  • Meldt de klacht direct bij de receptie/verhuurder van uw accommodatie, opdat het ongemak ter plaatse kan worden verholpen.
  • Komt u er met de accommodatieverschaffer niet uit, dan dient u vanaf uw vakantiebestemming contact op te nemen met Golftime. Buiten kantoortijden kunt u ons bereiken op het noodnummer, dat u ontvangt bij de reisbescheiden. Alleen dan is het voor ons mogelijk het probleem nog goed te verhelpen.

Bent u niet tevreden met de geboden oplossing en heeft u dit tijdens uw verblijf aan ons gemeld, dan kunt u tot uiterlijk 1 maand na terugkomst in Nederland schriftelijk een klacht indienen bij Golftime. Alleen wanneer u zich aan de genoemde voorwaarden houdt, kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Wanneer u er voor kiest dit niet te doen, is Golftime gemachtigd uw klacht niet in behandeling te nemen.

Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Reizen (onderdeel van de SGC). Bij deze onafhankelijke commissie kan de consument terecht om zijn reisgeschil te laten beslechten.

SGR SGR IAGTO
© 2012 GOLFTIME Your Travel Caddy